Jordi Domènech Soteras   

Jordi Domènech Soteras (Sabadell, 1941)

 

Jordi Domènech Soteras va estudiar Enginyeria Tècnica a Terrassa, Disseny Industrial a l'Escola Massana de Barcelona i Llengua i Literatura Italiana a l'Istituto Italiano. Actualment, treballa de decorador.

Llibres editats: Un poema en dez anacos, traducció gallega de Basilio Losada, Ediciós do Castro, 1974; En comptes de la revolució, Llibres del Mall, 1984; Història de l'arquitectura, Jardins de Samarcanda, 1995; Alba Pratalia, Grafia, 1995; Vine, Venusvenècia, a l'aigua, amb quinze pintures d'Albert Novellon, 2001.

En curs d'edició Amb sense, Mallorca. Ha col·laborat amb el grup d'èczema, àrtics i Cafè Central. Tradueix intensament poesia gallega i/o portuguesa, italiana i dels 'dialectes'italians.

 

Poemes

Oficina d’Informació Cultural del Palau de la Virreina

La Rambla, 99. 08002 Barcelona
De dilluns a diumenge, de 10 a 20 h

 

Telèfon 010

De dilluns a diumenge, de 8 a 24 h
Establiment: 0,45 e. Cost mín.: 0,06 e
Tarifa per segons. Inclou l’IVA

 

www.bcn.cat/canalcultura