
Lloguer d'espais
El Museu Picasso és un dels museus més reconeguts de Barcelona i un centre indispensable per estudiar els anys de formació d’un dels artistes més influents de la història: Pablo Picasso.
El Museu s’allotja en uns edificis d’arquitectura remarcable en una localització excepcional al cor cultural, comercial i turístic de la ciutat, envoltat de segles d’història i art.
En aquesta ubicació única, el Museu ofereix a les institucions, empreses i persones a títol individual l’oportunitat de celebrar una gran varietat d’esdeveniments privats i corporatius en els seus espais més impressionants.
El Museu Picasso s’allotja en cinc palaus del carrer Montcada, d’estil gòtic català, construïts entre els segles XIII i XIV, amb algunes reformes i alteracions posteriors.
Els espais disponibles per llogar per a esdeveniments corporatius i privats són els següents:
- Palau Aguilar (Montcada, 15) - planta baixa i pati
- Palau del baró de Castellet (Montcada, 17) - planta baixa i pati
- Palau Meca (Montcada, 19) - planta baixa i pati
- Palau Finestres (Montcada, 23) - planta baixa i pati
- Sala d’actes
- Biblioteca
Els esdeveniments corporatius i privats sempre es faran fora dels horaris d’obertura del Museu. Les plantes baixes i els patis estan disponibles a partir de l'horari de tancament del Museu.
Els dilluns, els espais del Museu estan disponibles a partir de les 10.00 h. Tots els esdeveniments corporatius i privats han d’acabar abans de les 23.30 h.

El Palau Aguilar, situat al número 15 del carrer de Montcada, es va convertir el 1963 en el primer espai que va ocupar el Museu Picasso de Barcelona. El palau original data del segle XIII i el pati central és del segle XV, espai característic per les vistoses escultures gòtiques.
Donades les seves dimensions, és una ubicació excepcional per a bufets a peu dret i sopars de petit format i és també una àrea ideal per donar la benvinguda als convidats dels actes celebrats en altres espais del Museu.
Còctel:
80 persones
Banquet:
40 persones
Conferència o roda de premsa:
40 persones

El Palau del baró de Castellet és un palau medieval que es va restaurar el segle XVIII. Les sales espectaculars amb sostres de volta constitueixen un marc arquitectònic incomparable. És un espai ideal per fer-hi recepcions, bufets a peu dret i sopars de gala en un ambient exclusiu.
Còctel:
90 persones
Banquet:
60 / 22 persones
Conferència o roda de premsa:
60 persones

El Palau Meca data dels segles XIII i XIV, com la resta de palaus que conformen el Museu Picasso. El 1981 es va dur a terme un projecte de rehabilitació per connectar el Palau Meca amb el Palau Aguilar i amb el Palau del Baró de Castellet. És un espai ideal per a recepcions, bufets a peu dret i sopars. En cas que sigui necessari, es podrien afegir més espais per augmentar la capacitat d’acollir més persones, gràcies a la seva ubicació estratègica i a les connexions amb els altres palaus.
Còctel:
70 persones
Banquet:
40 persones
Conferència o roda de premsa:
35 persones

Com a la resta de palaus que formen el Museu Picasso, el Palau Finestres manté algunes estructures originals del segle XIII. Es va construir sobre restes romanes. La planta baixa està formada per una sèrie espectacular de sales amb sostre de volta. És un espai ideal per a recepcions, bufets a peu dret i sopars de gala.
Còctel:
170 persones
Banquet:
80 persones
Conferència o roda de premsa:
105 persones

Els quatre palaus adjacents estan tots interconnectats i també tenen accessos independents al carrer de Montcada.
Junts constitueixen un marc històric i artístic únic per a una gran varietat d’actes i esdeveniments, amb l’opció d’augmentar la capacitat si convé.
Capacitat:
Còctel: 410 persones
Banquet: 220 persones
Conferència o roda de premsa: 240 persones
El Museu també compta amb una sala d’actes totalment equipada amb sistema audiovisual i cabines d’interpretació. Aquesta sala polivalent és ideal per a una sèrie d’actes que van des de rodes de premsa a presentacions, xerrades i cursos.
Es troba al costat del Palau del baró de Castellet, de manera que facilita la combinació de diferents activitats dins d’un mateix esdeveniment. S’hi accedeix tant des de la plaça de Sabartés com del carrer de Montcada.
Còctel:
140 persones
Banquet:
60 persones
Conferència o roda de premsa:
120 persones

Equipament de la sala d’actes
- Il·luminació per raïls amb dimmer.
- Altaveus per a fer presentacions, xerrades, etc.
- 2 micròfons sense fils i de peu.
- 4 micròfons de taula.
- 1 faristol amb micròfon.
- Escenari amb tres llocs per a ponents.
- PC, projector i pantalla (amb control remot per a presentacions PowerPoint).
- Cabina d’interpretació i panell de control per als altaveus i un panell de connexió per a la il·luminació.
La biblioteca està ubicada al costat del Museu Picasso. La biblioteca és un centre dedicat a donar suport a l’estudi de l’obra i la vida de Picasso.
Conté una àmplia col·lecció documental de l’artista i, per extensió, del context artístic de la seva trajectòria, que cobreix pràcticament la totalitat del segle XX.
Còctel:
65/65 persones
Conferència o roda de premsa (dist.01):
55/45 persones
Conferència o roda de premsa (dist.02):
20/20/20/25 persones

Barcelona va tenir un paper principal en la vida de Picasso: va ser la ciutat on va passar els seus anys de formació. El Museu Picasso de Barcelona va obrir el 1963 i la seva col·lecció permanent conté ara més de 4.200 obres del jove artista, incloent-hi moltes peces famoses mundialment.
El Museu també ofereix als visitants l’oportunitat de fer una visita privada a la col·lecció permanent, amb guies especialistes i amb diverses opcions d’idioma.
Disponibilitat
- Els esdeveniments corporatius o privats sempre tenen lloc fora dels horaris d’obertura del Museu.
- Les visites privades sempre es fan fora dels horaris d’obertura del Museu.
- Estan disponibles a partir de les 19.30 h cada dia de la setmana.
- Els dilluns estan disponibles a partir de les 10.00 h.
- Tots els actes corporatius i privats han d’acabar abans de les 23.30 h.
Durada de la visita
- La visita dura aproximadament una hora, depenent dels requisits dels clients.