
- Quan: 14/05/2025
- On:Biblioteca Guinardó - Mercè Rodoreda
Horitzons i límits per a Barcelona. La traça cartogràfica
A la presentació del llibre es va destacar el recull de cinc segles de cartografia barcelonina. Analitza fites com el primer plànol de muralles de 1653 i l'expansió industrial, amb estudis sobre el setge de 1713-1714 i els límits urbans del XIX. Disponible a Sala Ciutat.
Presentació 'Barcelona. Ciutat Roja'
La presentació del llibre Barcelona, ciutat roja. Topografia de la Revolució del 1936 va tenir lloc al Born – Museu d'Història de Barcelona, amb l’autor Manuel Vicente Izquierdo i l’historiador David Ballester. L’acte va ressaltar la importància de l’obra per enfortir la memòria històrica.
L’art de la memòria als cementiris de Barcelona
No et perdis la presentació del llibre digital Art, arquitectura i memòria al servei de la mort, una obra que reivindica el valor patrimonial dels cementiris barcelonins. Amb més de 200 peces catalogades, ofereix una mirada artística i històrica única sobre aquests espais de memòria.
Com pot Barcelona resistir el canvi climàtic?
La revista Barcelona Metròpolis analitza els reptes i les solucions urbanes davant la crisi climàtica. Barcelona és una de les ciutats mediterrànies més exposades als efectes del canvi climàtic. Vuit experts aborden com transformar la ciutat per fer-la més resilient i sostenible.
Barcelona!
La presentació de BARCELONA ofereix un recorregut per l’evolució de la ciutat amb 150 imatges històriques. Pilar Aymerich i Txema Salvans van destacar el poder de la fotografia per capturar l’ànima d’una època i donar veu a qui sovint queda en l’ombra. Un homenatge visual que convida a redescobrir la ciutat.
Presentació del llibre 'El Rebombori del Pa'
El llibre recupera un episodi oblidat de la història de Barcelona i reivindica el paper de les dones en les lluites socials. Amb la presència de la regidora Raquel Gil Eiroá, l’autora Isabel Segura i Soriano ens convida a reflexionar sobre la memòria històrica i les mobilitzacions col·lectives.
Presentació del llibre 'Matter Matters. Dissenyar amb el món'
La presentació de Matter Matters. Dissenyar amb el món dona peu a una reflexió profunda sobre el disseny i la sostenibilitat. Aquest llibre recull les idees de dissenyadors i expertes en materials per explorar la creativitat.
Presentem el llibre 'El retorn de Néstor Almendros'
De la mà de la seva autora, Laura Gavaldà, i de Jaume Peracaula, es presenta El retorn de Néstor Almendros, un viatge íntim i cinematogràfic a la vida de l’oscaritzat director de fotografia. Entre exilis i creació, el llibre rescata la seva memòria i el seu llegat artístic.
Presentació del llibre Els papers del Tierno Galván
No et perdís l'acte de presentació del llibre 'Els papers de Tierno Galván' de l'autor Àlex Masllorens, amb la presència de l'alcalde Jaume Collboni, que explora el llegat polític i intel·lectual de Tierno Galván a través de la recerca al seu arxiu personal.
Presentem el llibre 'Pere Falqués'
Us convidem a descobrir Pere Falqués, arquitecte municipal durant l'època modernista, de la mà de l'historiador Joan Molet. A la presentació del llibre hi van participar també Maria Buhigas, arquitecta en cap de l’Ajuntament de Barcelona, i l’arquitecta Marina Povedano.
Maria Garganté , Salvador García Arnillas , Kima Guitart i Eulàlia Valldosera
Manuel Vicente Izquierdo
Ramon Dilla Martí , Maria Torras Freixa i Diversos autors
Ferran Armengol Ferrer
Isabel Segura Soriano
Ainize González García , David Martínez Fiol , Edwidge Danticat , Gboyega Kolawole , Mercè Bolló i Tim James Morris
Adolf Sotoca i Diversos autors
Olga Subirós i Diversos autors
Diversos autors , Ricardo Feriche i Isabel Coixet
Laura Gavaldà Mestre
Isabel Franc , Rosa Navarro i Maria Giralt
MUHBA , Joan Roca Albert i Diversos autors
Txema Castiella Viu i Diversos autors
Joan Molet i Petit i Isabel Coll Mirabent
Amaranta Sbardella i Xavier Valls Guinovart
Ricard Ripoll
Roger Ribó , Silvia Micolau i Pere Canals
Mujeres de palabra / Women Of Their Word
Maria Garganté , Salvador García Arnillas , Kima Guitart i Eulàlia Valldosera
Ramon Dilla Martí , Maria Torras Freixa i Diversos autors
Del canal en sec de la Rambla al carril de Mataró
Ferran Armengol Ferrer
“Y quien empesso toda la bulla fueron las mugeres”
Isabel Segura Soriano
Ainize González García , David Martínez Fiol , Edwidge Danticat , Gboyega Kolawole , Mercè Bolló i Tim James Morris
Dissenyar amb el món
Olga Subirós i Diversos autors
Diversos autors , Ricardo Feriche i Isabel Coixet
Vida, èxits i anhels d'una superestrella de Barcelona
Laura Gavaldà Mestre
Breu història de les lesbianes a Barcelona
Isabel Franc , Rosa Navarro i Maria Giralt
MUHBA , Joan Roca Albert i Diversos autors
L’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona (1979-1988)
Txema Castiella Viu i Diversos autors
Joan Molet i Petit i Isabel Coll Mirabent
Literatura i cultura italiana a Barcelona
Amaranta Sbardella i Xavier Valls Guinovart
Barcelona viscuda i escrita en francès
Ricard Ripoll
V Premis Barcelona Restauració
Roger Ribó , Silvia Micolau i Pere Canals
Llibres. Els dos primers volums de la col·lecció Barcelona en la Literatura Universal són 'Solare, notturna e sonora. Literatura i cultura italiana a Barcelona' i 'La ciutat incandescent. Barcelona viscuda i escrita en francès'.
Presentació. L'acte abordarà l'obra de Pere Falqués, arquitecte de Barcelona modernista, amb obres com la Via Laietana i els fanals del passeig de Gràcia.
Exposició. Maya Deren és, en essència, una de les cineastes d’avantguarda més importants, figura clau del cinema experimental del segle XX.
Carloz Zanón, signant el seu llibre a la presentació a la Fabra i Coats.
Presentació d'Estimada Collserola a Can Verdaguer (Nou Barris).
L'alcalde Jaume Collboni a la presentació de Diàlegs a Barcelona: Joan Clos i Xavier Trias.
D’esquerra a dreta: Joan Clos i Xavier Trias, exalcaldes de Barcelona, i Carles Clos, periodista. Presentació Diàlegs a Barcelona: Joan Clos i Xavier Trias.
Públic. Presentació del llibre Horitzons i límits per a Barcelona. La traça cartogràfica.
Llibre Horitzons i límits per a Barcelona. La traça cartogràfica
D'esquerra a dreta Manuel Vicente Izquierdo (Historiador i autor del llibre) i David Ballester (Doctor en Història Contemporània per la Universitat Autònoma de Barcelona).
Carles García Hermosilla (Director del Museu d'Història de Barcelona).
Públic.
Miquel Trepat (Director general de Cementiris de Barcelona).
D'esquerra a dreta Neus Verger i Arce (Responsable del CRAI Biblioteca de Fons Antic de la Universitat de Barcelona) i Ramon Dilla Martí (Coordinador del llibre).
Visita guiada pel Cementiri de Poblenou.
Presentació del llibre Barcelona! D’esquerra a dreta César Martínez-Useros (director de l’editorial La Fàbrica), Ricardo Feriche (director d’art, curador, fotògraf i editor del llibre), Pilar Aymerich i Txema Salvans, fotògrafs.
Presentació del llibre Barcelona! Xavier Marcé Carol (regidor de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona).
Públic a la presentació del llibre Barcelona!
D'esquerra a dreta, Raquel Gil Eiroá (Regidora de Feminismes, Igualtat i Memòria Democràtica), Carles García Hermosilla (Director del museu d'Història de Barcelona), Isabel Segura i Soriano (autora del llibres) i Clàudia Pujol (periodista).
Públic.
D'esquerra a dreta, José Luis de Vicente (director del Museu del Disseny – DHUB), Olga Subirós (comissària de l’exposició) i Ricardo Devesa (editor del llibre).
Presentació del llibre. D'esquerra a dreta, Clara Guasch, Pilar Cortada, Ramón Úbeda, Blanca Pujals, José Luis de Vicente, Olga Subirós, Ricardo Devesa, Isabel Fernández i Cristina Nogué.
Laura Gavaldà, autora del llibre.
Presentació de El retorn de Néstor Almendros a l'editorial Comanegra. D'esquerra a dreta, Jaume Peracaula, director de fotografia i amic de Néstor Almendros, i Laura Gavaldà, autora del llibre.
D'esquerra a dreta, Manuela Carmena (exalcaldesa de Madrid), Jaume Collboni (alcalde de Barcelona) i Neus Tomàs (periodista d'ElDiari).
D'esquerra a dreta, Dolors Camats (directora de la Fundació Catalunya Europa), Àlex Masllorens (autor del llibre) i Neus Tomàs (periodista d'ElDiari).
L'alcalde Jaume Collboni clou l'acte de presentació del llibre a l'espai jove La Fontana.
L'Alcalde saluda a Enric Truñó, ex regidor de l'Àrea de Joventut.
Foto de família dels participants.
D'esquerra a dreta, l'arquitecta Marina Povedano; l'autor del llibre, l'historiador Joan Molet; i Maria Buhigas, arquitecta en cap de l'Ajuntament de Barcelona.
D'esquerra a dreta, l'arquitecta Marina Povedano; l'autor del llibre, l'historiador Joan Molet; i Maria Buhigas, arquitecta en cap de l'Ajuntament de Barcelona.
D'esquerra a dreta: Jordi Barceloneta, col·laborador de La Pluma; João França, coautor del llibre; i Mar Sifré, directora de la revista Orgull.
El llibre reprodueix els 6 números de la revista La Pluma.
Presentació de L'Hidra del federalisme a la biblioteca Arús. D'esquerra a dreta, Pere Gabriel i Sirvent catedràtic emèrit d’història contemporània (UAB), Jaume Montés Mora, investigador predoctoral (UB) i un dels autors del llibre, i Anna Costal i Fornells, doctora (UAB) i professora a l’ESMUC.
Ana Montserrat i Marta Barceló, autores del llibre.
La periodista Montse Virgili entrevista a les autores: Ana Montserrat i Marta Barceló. Al davant, a la dreta, Raquel Gil Eiroá, regidoria de Feminismes, Igualtat i Memòria Democràtica.
El llibre és el catàleg de l'exposició homònima que va tenir lloc al Born al 2024.
Publicació del MUHBA El Born.
D'esquerra a dreta, Javier Rodrigo, coordinador del cicle de conferències que es recullen a la publicació; Jaume Muñoz, director de Patrimoni Cultural de l’Institut de Cultura de Barcelona; i Jordi Font Agulló i Marta Marín-Dòmine, co-comissaris del projecte expositiu.
L'estand estava inspirat en el llibre Barcelona esgrafiada, que retrata les façanes tatuades de la ciutat.
Exposició de llibres al nostre estand.
Els sketchers Jaume Jané, Swasky i Lluïsot.
Presentació a càrrec de la presidenta de l'associació d'urban sketchers.
Parada de Barcelona Llibres a la Setmana del llibre en català al passeig Lluís Companys.
Catàleg 2025 de Barcelona Llibres, a La Setmana.
Net i fill de Francesc Català-Roca a l'exposició, davant el retrat del fotògraf.
Públic en l'exposició del centre cívic Golferichs mirant el llibre La pell de Barcelona.
D'esquerra a dreta, Carles Cols, periodista; Lluís Duran, autor del llibre; i Joan Casadevall, de Gabinet de Color.
Valentín Roma (esq), director de La Virreina-Centre de la Imatge, i Isabel Segura, autora del llibre.
La presentació es va fer a l'Espai 4 de La Virreina-Centre de la Imatge.
D'esquerra a dreta, Montse Virgili, periodista; Ana Montserrat, autora del llibre; i Marta Barceló, autora de les il·lustracions.
Presentació en el marc de la Festa de la Ciència 2024.
Presentació de La pell de Barcelona a l'Agrupació Fotogràfica de Catalunya. Amb Joan Ricart, editor del Grup Enciclopèdia; Lluís Permanyer, cronista de la ciutat; Laura Tarré, comissària de l’#AnyCatalàRoca; i Andreu Català, fill del fotògraf.
D'esquerra: David Castillo, coordinador de la col·lecció Barcelona Secreta de Barcelona Llibres; Josep Maria Ripoll, autor de l'antologia del llibre -que és un recull d'articles de Claudi Montañá-; i Miqui Puig, músic.
Presentació d'Estoy hablando de mi generación, de Claudi Montañá, a la llibreria La Conxita.
La presentació va tenir lloc al Palau de la Música.
D'esquerra a dreta: Mercedes Conde, directora artística adjunta del Palau de la Música; Pep Gorgori, autor del llibre; i Helena Mora, presidenta de la Fundació Victoria de los Ángeles.
Albert Guinovart, pianista habitual de Victòria dels Àngels, i la soprano Montserrat Seró.
L'autor, Lapin, i l'il·lustrador Chamo San durant la presentació.
La presentació d'Sketching Barcelona es va fer a la llibreria Jaimes davant nombrós públic.
Sketching Barcelona, de Lapin, en català.
Parada amb els llibres de Barcelona Llibres.
Entregant una bossa de Barcelona llibres.
Parada de Barcelona Llibres al passeig de Gràcia.
Ester Boquera ensenya l'Auca del noi català, antifeixista i humà.
La periodista Anna Guitart entrevista a les epiloguistes del llibre, Ester Boquera i Pilar Vélez, i a la comissària de la col·lecció Barcelona Beceroles, Oblit Baseiria.
L'estand de l'Ajuntament de Barcelona estava situat dins La Capella del MACBA.
Carlos Zanón i el periodista Francesc Delgado.
Carlos Zanón.
Carloz Zanón, signant el seu llibre a la presentació a la Fabra i Coats.
Presentació d'Estimada Collserola a Can Verdaguer (Nou Barris).
L'alcalde Jaume Collboni a la presentació de Diàlegs a Barcelona: Joan Clos i Xavier Trias.
D’esquerra a dreta: Joan Clos i Xavier Trias, exalcaldes de Barcelona, i Carles Clos, periodista. Presentació Diàlegs a Barcelona: Joan Clos i Xavier Trias.
Públic. Presentació del llibre Horitzons i límits per a Barcelona. La traça cartogràfica.
Llibre Horitzons i límits per a Barcelona. La traça cartogràfica
D'esquerra a dreta Manuel Vicente Izquierdo (Historiador i autor del llibre) i David Ballester (Doctor en Història Contemporània per la Universitat Autònoma de Barcelona).
Carles García Hermosilla (Director del Museu d'Història de Barcelona).
Públic.
Miquel Trepat (Director general de Cementiris de Barcelona).
D'esquerra a dreta Neus Verger i Arce (Responsable del CRAI Biblioteca de Fons Antic de la Universitat de Barcelona) i Ramon Dilla Martí (Coordinador del llibre).
Visita guiada pel Cementiri de Poblenou.
Presentació del llibre Barcelona! D’esquerra a dreta César Martínez-Useros (director de l’editorial La Fàbrica), Ricardo Feriche (director d’art, curador, fotògraf i editor del llibre), Pilar Aymerich i Txema Salvans, fotògrafs.
Presentació del llibre Barcelona! Xavier Marcé Carol (regidor de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona).
Públic a la presentació del llibre Barcelona!
D'esquerra a dreta, Raquel Gil Eiroá (Regidora de Feminismes, Igualtat i Memòria Democràtica), Carles García Hermosilla (Director del museu d'Història de Barcelona), Isabel Segura i Soriano (autora del llibres) i Clàudia Pujol (periodista).
Públic.
D'esquerra a dreta, José Luis de Vicente (director del Museu del Disseny – DHUB), Olga Subirós (comissària de l’exposició) i Ricardo Devesa (editor del llibre).
Presentació del llibre. D'esquerra a dreta, Clara Guasch, Pilar Cortada, Ramón Úbeda, Blanca Pujals, José Luis de Vicente, Olga Subirós, Ricardo Devesa, Isabel Fernández i Cristina Nogué.
Laura Gavaldà, autora del llibre.
Presentació de El retorn de Néstor Almendros a l'editorial Comanegra. D'esquerra a dreta, Jaume Peracaula, director de fotografia i amic de Néstor Almendros, i Laura Gavaldà, autora del llibre.
D'esquerra a dreta, Manuela Carmena (exalcaldesa de Madrid), Jaume Collboni (alcalde de Barcelona) i Neus Tomàs (periodista d'ElDiari).
D'esquerra a dreta, Dolors Camats (directora de la Fundació Catalunya Europa), Àlex Masllorens (autor del llibre) i Neus Tomàs (periodista d'ElDiari).
L'alcalde Jaume Collboni clou l'acte de presentació del llibre a l'espai jove La Fontana.
L'Alcalde saluda a Enric Truñó, ex regidor de l'Àrea de Joventut.
Foto de família dels participants.
D'esquerra a dreta, l'arquitecta Marina Povedano; l'autor del llibre, l'historiador Joan Molet; i Maria Buhigas, arquitecta en cap de l'Ajuntament de Barcelona.
D'esquerra a dreta, l'arquitecta Marina Povedano; l'autor del llibre, l'historiador Joan Molet; i Maria Buhigas, arquitecta en cap de l'Ajuntament de Barcelona.
D'esquerra a dreta: Jordi Barceloneta, col·laborador de La Pluma; João França, coautor del llibre; i Mar Sifré, directora de la revista Orgull.
El llibre reprodueix els 6 números de la revista La Pluma.
Presentació de L'Hidra del federalisme a la biblioteca Arús. D'esquerra a dreta, Pere Gabriel i Sirvent catedràtic emèrit d’història contemporània (UAB), Jaume Montés Mora, investigador predoctoral (UB) i un dels autors del llibre, i Anna Costal i Fornells, doctora (UAB) i professora a l’ESMUC.
Ana Montserrat i Marta Barceló, autores del llibre.
La periodista Montse Virgili entrevista a les autores: Ana Montserrat i Marta Barceló. Al davant, a la dreta, Raquel Gil Eiroá, regidoria de Feminismes, Igualtat i Memòria Democràtica.
El llibre és el catàleg de l'exposició homònima que va tenir lloc al Born al 2024.
Publicació del MUHBA El Born.
D'esquerra a dreta, Javier Rodrigo, coordinador del cicle de conferències que es recullen a la publicació; Jaume Muñoz, director de Patrimoni Cultural de l’Institut de Cultura de Barcelona; i Jordi Font Agulló i Marta Marín-Dòmine, co-comissaris del projecte expositiu.
L'estand estava inspirat en el llibre Barcelona esgrafiada, que retrata les façanes tatuades de la ciutat.
Exposició de llibres al nostre estand.
Els sketchers Jaume Jané, Swasky i Lluïsot.
Presentació a càrrec de la presidenta de l'associació d'urban sketchers.
Parada de Barcelona Llibres a la Setmana del llibre en català al passeig Lluís Companys.
Catàleg 2025 de Barcelona Llibres, a La Setmana.
Net i fill de Francesc Català-Roca a l'exposició, davant el retrat del fotògraf.
Públic en l'exposició del centre cívic Golferichs mirant el llibre La pell de Barcelona.
D'esquerra a dreta, Carles Cols, periodista; Lluís Duran, autor del llibre; i Joan Casadevall, de Gabinet de Color.
Valentín Roma (esq), director de La Virreina-Centre de la Imatge, i Isabel Segura, autora del llibre.
La presentació es va fer a l'Espai 4 de La Virreina-Centre de la Imatge.
D'esquerra a dreta, Montse Virgili, periodista; Ana Montserrat, autora del llibre; i Marta Barceló, autora de les il·lustracions.
Presentació en el marc de la Festa de la Ciència 2024.
Presentació de La pell de Barcelona a l'Agrupació Fotogràfica de Catalunya. Amb Joan Ricart, editor del Grup Enciclopèdia; Lluís Permanyer, cronista de la ciutat; Laura Tarré, comissària de l’#AnyCatalàRoca; i Andreu Català, fill del fotògraf.
D'esquerra: David Castillo, coordinador de la col·lecció Barcelona Secreta de Barcelona Llibres; Josep Maria Ripoll, autor de l'antologia del llibre -que és un recull d'articles de Claudi Montañá-; i Miqui Puig, músic.
Presentació d'Estoy hablando de mi generación, de Claudi Montañá, a la llibreria La Conxita.
La presentació va tenir lloc al Palau de la Música.
D'esquerra a dreta: Mercedes Conde, directora artística adjunta del Palau de la Música; Pep Gorgori, autor del llibre; i Helena Mora, presidenta de la Fundació Victoria de los Ángeles.
Albert Guinovart, pianista habitual de Victòria dels Àngels, i la soprano Montserrat Seró.
L'autor, Lapin, i l'il·lustrador Chamo San durant la presentació.
La presentació d'Sketching Barcelona es va fer a la llibreria Jaimes davant nombrós públic.
Sketching Barcelona, de Lapin, en català.
Parada amb els llibres de Barcelona Llibres.
Entregant una bossa de Barcelona llibres.
Parada de Barcelona Llibres al passeig de Gràcia.
Ester Boquera ensenya l'Auca del noi català, antifeixista i humà.
La periodista Anna Guitart entrevista a les epiloguistes del llibre, Ester Boquera i Pilar Vélez, i a la comissària de la col·lecció Barcelona Beceroles, Oblit Baseiria.
L'estand de l'Ajuntament de Barcelona estava situat dins La Capella del MACBA.
Carlos Zanón i el periodista Francesc Delgado.
Carlos Zanón.
Carloz Zanón, signant el seu llibre a la presentació a la Fabra i Coats.
Presentació d'Estimada Collserola a Can Verdaguer (Nou Barris).
“Horitzons i límits per a Barcelona. La traça cartogràfica” recull les ponències presentades a les V Jornades d’història de la cartografia de Barcelona.
El cap de setmana del 24 i 25 de maig, el recinte de Fabra i Coats acollirà més de 100 editorials independents, debats, espectacles i activitats per a tots els públics.
Del 6 al 13 de maig, el festival omplirà la ciutat amb recitals, concerts, ‘performances’, itineraris i homenatges.
Presentació del llibre Barcelona, ciutat roja de Manuel Vicente Izquierdo al Born CCM, una obra que documenta 543 apropiacions revolucionàries durant la Guerra Civil.
Sala Ciutat
La Sala Ciutat està situada al costat de l’antiga façana gòtica de la Casa de la Ciutat. Hi trobareu els llibres publicats per l'Ajuntament de Barcelona, els museus i centres culturals de la ciutat.
Normativa gràfica municipal
L'objecte d'aquesta Normativa Gràfica és fer conèixer, a totes les persones usuàries de la Imatge visual de l'Ajuntament de Barcelona, les seves modalitats d'aplicació i les seves diferents versions.
Revista Barcelona Metròpolis
Barcelona Metròpolis és una revista editada per l’Ajuntament de Barcelona des de l’any 1986. Aprofundeix en el tractament de temes culturals, urbanístics i socials rellevants per la ciutat.
Repositori Obert de Coneixement
Consulta el Repositori Obert de Coneixement de l'Ajuntament de Barcelona (decrets, mesures de govern, literatura científica, plans, etc) i repositori d'imatges.
Barcelona Ciutat de la Literatura
Informació general. Difusió literària. Biblioteques i lectura. Sector llibre. Internacional. Oficina UNESCO.
Barcelona Llibres 2025
El nostre catàleg viu inclou més de 400 títols -en paper i en format digital de descàrrega gratuïta-, i s'estructura en dotze col·leccions.
Sala Ciutat
La Sala Ciutat està situada al costat de l’antiga façana gòtica de la Casa de la Ciutat. Hi trobareu els llibres publicats per l'Ajuntament de Barcelona, els museus i centres culturals de la ciutat.
Normativa gràfica municipal
L'objecte d'aquesta Normativa Gràfica és fer conèixer, a totes les persones usuàries de la Imatge visual de l'Ajuntament de Barcelona, les seves modalitats d'aplicació i les seves diferents versions.
Revista Barcelona Metròpolis
Barcelona Metròpolis és una revista editada per l’Ajuntament de Barcelona des de l’any 1986. Aprofundeix en el tractament de temes culturals, urbanístics i socials rellevants per la ciutat.
Repositori Obert de Coneixement
Consulta el Repositori Obert de Coneixement de l'Ajuntament de Barcelona (decrets, mesures de govern, literatura científica, plans, etc) i repositori d'imatges.
Barcelona Ciutat de la Literatura
Informació general. Difusió literària. Biblioteques i lectura. Sector llibre. Internacional. Oficina UNESCO.
Barcelona Llibres 2025
El nostre catàleg viu inclou més de 400 títols -en paper i en format digital de descàrrega gratuïta-, i s'estructura en dotze col·leccions.
Sala Ciutat
La Sala Ciutat està situada al costat de l’antiga façana gòtica de la Casa de la Ciutat. Hi trobareu els llibres publicats per l'Ajuntament de Barcelona, els museus i centres culturals de la ciutat.
Normativa gràfica municipal
L'objecte d'aquesta Normativa Gràfica és fer conèixer, a totes les persones usuàries de la Imatge visual de l'Ajuntament de Barcelona, les seves modalitats d'aplicació i les seves diferents versions.
Revista Barcelona Metròpolis
Barcelona Metròpolis és una revista editada per l’Ajuntament de Barcelona des de l’any 1986. Aprofundeix en el tractament de temes culturals, urbanístics i socials rellevants per la ciutat.
Repositori Obert de Coneixement
Consulta el Repositori Obert de Coneixement de l'Ajuntament de Barcelona (decrets, mesures de govern, literatura científica, plans, etc) i repositori d'imatges.
Barcelona Ciutat de la Literatura
Informació general. Difusió literària. Biblioteques i lectura. Sector llibre. Internacional. Oficina UNESCO.
Ja us podeu subscriure al nou butlletí de Barcelona Llibres. Hi trobareu informació sobre les novetats editorials, fires, esdeveniments i presentacions dels nostres llibres.
Ja us podeu subscriure al nou butlletí de Barcelona Llibres. Hi trobareu informació sobre les novetats editorials, fires, esdeveniments i presentacions dels nostres llibres.